środa, 22 lipca 2015

Ściąganie Harda. Mój sposób.

Paznokcie przedłużone Hard Milkiem (tu możesz poczytać krok po kroku) zrobiłam tydzień temu i postanowiłam usunąć go, żeby paznokcie trochę odpoczęły do następnego przedłużenia.

Pokrótce opisze moje odczucia związane z tym specyfikiem. Ogólnie jestem zadowolona, ale jest parę minusów takich jak: wrażliwość na temperaturę lub zmiękczanie harda przy usuwaniu warstwy zwykłego lakieru położonego na top, zmywaczem bez acetonu. W przypadku tego drugiego zauważyłam, że chwile po zmyciu tej warstwy hard jest podatny na ścieranie, ale wystarczy zaczekać parę minut i znowu jest twardy.

Wracając do tematu przedstawiam mój sposób usuwania Harda.


1. Zmywamy warstwę lakieru, jeśli jest.




 2. Obcinamy końcówkę paznokcia bądź jedynie jej przedłużoną część.



3. Nasączamy wacik bezpyłowy acetonem i zabezpieczamy klipsem.Tak robimy z każdym paznokciem. Czekamy 10 min.




4. Zdejmujemy klipsy i usuwamy warstwę harda patyczkiem bądź dłutkiem. Uwaga! nie starajmy się ściągnąć wszystkiego naraz.


5.  Powtarzamy czynność od punktu trzeciego. Modelujemy paznokieć, usuwamy skórkę, odżywiamy olejkiem i to wszystko.


Daj znać, co sądzisz o tym poście. Jeśli masz jakieś pytania czy sugestie to śmiało zostaw komentarz.

Miłego dnia!

Obejrzyj również:
http://forfunglam.blogspot.com/2015/07/hard-milk-semilac-sposob-przeduzenia.html
Przedłużanie paznokci Hard Milkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz