piątek, 11 września 2015

Test lakieru termicznego






Lakier ten kupiłam na stronie allegro i jest to numer 2 na tej aukcji. 

Zapłaciłam 13 zł za dwa kolory, jeden to róż-wiśnia a drugi błękit-ciemny niebieski. Nałożyłam trzy warstwy ponieważ lakier jest słabo napigmentowany. Hybryda utrzymała się na paznokciach trzy dni. Cena jest dość niska więc tego się spodziewałam. Niestety efekt zmiany koloru jest bardzo trudno uzyskać.








 W warunkach pokojowych, a tak naprawdę w każdych oprócz bardzo mroźnych kolor płytki jest jasny. Ciemny kolor uzyskałam dopiero przez zamoczenie dłoni w lodowatej wodzie (test odbył się w lecie więc nie było dużych zmian temperatury). Efekt utrzymał się jakieś 5 sekund jak nie mniej.

Myślę że dam szanse temu lakierowi jeszcze zimą bo wtedy szybko się zmienia temperatura (w domu, a na zewnątrz).


Daj znać co sądzisz o tych lakierach, a może masz pytanie?
Zapraszam do komentowania!

Miłego dnia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz